Ով է նա. չեմ առնչվել իրեն, Աստված կարոտ պահի. քաղաքացիները՝ Գագիկ Ջհանգիրյանի մասին Այս քաղաքական ուժի ներկայացուցիչները պետական բյուջեի հետ վարվում են ինչպես սեփական գրպանի. փող են ստանում, ոչ թե լավ աշխատելու համար, այլ որովհետև իրենց կողմնակիցն են. Արմեն Բադալյան Ադրբեջանցիները Որոտանի մոտ կանգնեցրել են արցախցի երեխաների տեղափոխող միկրոավտոբուսը ու երեխաներին իջեցրել մեքենայից Քիչ առաջ ադրբեջանցիները Որոտանի մոտ կանգնեցրել են հայկական միկրոավտոբուսը՝ մոտ 2 տասնյակ ուղևորներով. Մանրամասներ միջադեպից Որևէ մեկը չի ասում, որ սեպտեմբերի 21-ը չպետք է նշվի. խնդիրն այն է, որ այդ օրը գունագեղ շոուներով չպետք է նշվի. Գեղամ Նազարյան Լրացուցիչ 5 օր աշխատելը 0.25 տոկոսով կավելացնի ՀՆԱ-ն. կարևոր է, որ այդ օրերին ենթակառուցվածքներն ապահովեն աշխատանքի անխափանությունը. Գագիկ Մակարյան Այն մարդը, որ իրեն կարող է թույլ տալ ուղղաթիռով մի կետից մյուս կետը տեղաշարժվել, նա կարող է հրաժարվել պարգևավճարից, ես չեմ հրաժարվի. Հովիկ Աղազարյան Թվով մոտ 300 ծառ է հատվել. «Դիլիջան» ազգային պարկի պահպանության գծով պետն` ապօրինի անտառահատումների մասին Երկրի տնտեսական շահը՝ ընդդեմ մեկշաբաթյա բուդաբլինչիկային Ամանորի. երբ գործադիրը կամք ունեցավ ոչ պոպուլյար որոշում կայացնելու Բուռն վերանորոգման աշխատանքներ Ազգային ժողովում Պաշտպանը չի բացառում, որ Աղվան Հովսեփյանի գործով անձնական երաշխավորություն կկիրառվի Արմեն Չարչյանի առողջական վիճակը նույնն է, ԱՆ-ից դեռ պատասխան չկա. պաշտպան
Լավագույն տեսանյութերը. Youtube


Թուրքիան առանց հիմնավորման արգելում է հայկական օդանավերի մուտքն իր երկինք. Hetq.am

Հասարակություն

Թուրքիան 2020 թ. սեպտեմբերից արգելում է հայկական գրանցում ունեցող օդանավերի մուտքը իր երկինք, սակայն դա անում է առանց հիմնավորման, գրում  է Hetq.am-ը։

Ըստ հրապարակման՝ մեր երկրում գրանցված բոլոր քաղաքացիական օդանավերը կրում են ICAO-ի կողմից հաստատված ՀՀ ազգային նիշը՝ EK: Իսկ պետական ոչ ռազմական օդանավերի վրա գրվում է «Հայաստան» (Armenia) կամ «Հայաստանի Հանրապետություն» (Republic of Armenia): Օգոստոսի 2-ի դրությամբ ՀՀ-ում գրանցված է 19 քաղաքացիական օդանավ եւ 1 պետական օդանավ, որը կառավարական բորտն է:

Քաղավիացիայի եւ պետական ոչ ռազմական ավիացիայի վերահսկող մարմինը ՀՀ քաղավիացիայի կոմիտեն է: Վերջինիս հարցում էինք ուղարկել՝ պարզելու, թե 2020 թ. 44-օրյա պատերազմի ժամանակ եւ դրանից հետո ինչ արգելքներ են գործել հակամարտող կողմերի օդային տարածքներում միմյանց հանդեպ:

Այսպիսով՝ կոմիտեն հայտնել է, որ հայ-ադրբեջանական հակամարտության մասնակից դարձած Թուրքիայի կողմից որեւէ աերոնավիգացիոն տեղեկատվություն (NOTAM) չի հրապարակվել հայկական գրանցումով (EK) օդանավերի մուտքը իր երկինք արգելելու մասին, սակայն 2020 թ. սեպտեմբերի 9-ից, երբ թուրք-ադրբեջանական տանդեմն ընդդեմ Արցախի ու Հայաստանի դեռ պատերազմ չէր սանձազերծել, հայկական գրանցումով օդանավերի թռիչքները մեր արեւմտյան հարեւանի օդային տարածքով արգելվել են՝ առանց հիմնավորման: Այլ կերպ ասած՝ սեպտեմբերի 9-ից Թուրքիան Հայաստանի տարածքը շրջափակել է ոչ միայն ցամաքից, այլեւ օդից՝ ցույց տալով իր ակնհայտ թշնամական վերաբերմունքը Հայաստանի նկատմամբ, բայց պաշտոնապես չի ծանուցել արգելքի մասին:

Չհայտարարված արգելքի փաստացի կիրառումը հայտնի է դարձել այն բանից հետո, երբ Թուրքիան մերժել է հայկական օդանավ շահագործողների հարցումները իր երկնքով թռիչքներ կատարելու վերաբերյալ: Առաջին մերժումը եղել է սեպտեմբերի 9-ին, ապա՝ նույն ամսվա 18-ին, 25-ին եւ 2021 թ. մարտի 19-ին ու 23-ին:

Քաղավիացիայի կոմիտեն նշում է, որ համաձայն միջազգայնորեն ընդունված ընթացակարգերի՝ օդային տարածքի օգտագործման արգելքների կամ սահմանափակումների մասին ինֆորմացիան հրապարակվում է տվյալ պետության (այս դեպքում՝ Թուրքիայի) աերոնավիգացիոն տեղեկատվական փաթեթի միջոցով, բայց Թուրքիան, ինչպես ասվեց, նման տեղեկատվություն (NOTAM) չի հրապարակել: Այսինքն՝ թղթի վրա արգելք չկա, բայց իրականում կիրառվում է:

ՔԱԿ-ի փոխանցմամբ՝ վերջին անգամ Թուրքիան իր երկնքով հայկական քաղաքացիական օդանավի թռիչքի թույլտվություն տվել է 2020 թ. օգոստոսի 29-ին, ինչից հետո բոլոր հարցումները մերժել է:

Ինչ վերաբերում է ՀՀ պետական միակ ինքնաթիռին, ապա անցյալ տարվա հուլիսի 24-ին Թուրքիան մերժել է այս օդանավի տարանցիկ (տրանզիտ) տեխնիկական թռիչքը, եւ այս նախադեպից հետո ՀՀ պետական օդանավի թռիչքներն այլեւս Թուրքիայի տարածքով չեն պլանավորվում, այսինքն՝ 2020 թ. ամառվանից Հայաստանի կառավարական բորտը այլ երկրներ մեկնելիս շրջանցում է Թուրքիայի օդային տարածքը:

Բայց կոմիտեի պատասխանների ֆոնին պիտի նշենք, որ այս տարվա փետրվարի 20-ին հայկական «Fly Armenia Airways» ավիաընկերության «Boeing 737-300» ինքնաթիռը (գրանցումը՝ EK-FAA) բուլղարական Վառնայից Թուրքիայի տարածքով թռել էր դեպի Իրանի մայրաքաղաք Թեհրան: Այսինքն՝ փաստացի Թուրքիայի օդով տարանցիկ թռիչք է եղել, այլ հարց է, թե ինչպես է դա տեղի ունեցել, ինչպես է Թուրքիան թույլատրել չվերթը: Հիշեցնենք, որ խոսքը Էստոնիայի մայրաքաղաք Տալլինից դեպի ուկրաինական Գոստոմել թռիչքի իրավունք ունեցող օդանավի մասին է, որը, սակայն, փետրվարի 19-ին անօրինական ձեւով Տալլինից թռել էր դեպի Վառնա, իսկ հաջորդ օրը նույնկերպ հայտնվել Իրանում: «Fly Armenia Airways»-ում այս առումով եւս զարմացած են:  

Իմիջիայլոց, որեւէ երկրի օդային տարածքի օգտագործումը վճարովի է (օդանավի աերոնավիգացիոն սպասարկման վճար ըստ անցած կիլոմետրերի), այլ կերպ ասած՝ որքան մեծ է օդանավերի հոսքը տվյալ պետության երկնքում, այնքան շահում է այդ պետությունը:

ՔԱԿ-ին հարցրել էինք, թե արդյոք թուրքական արգելքին ի պատասխան հայկական կողմը հայելային ձեւով արգելել է այս երկրի ազգային նիշով (TC) օդանավերի մուտքը մեր երկինք, եւ եթե ոչ, ապա ինչու: Կոմիտեն պատասխանել է, որ ինքն արգելքներ չի սահմանել՝ ղեկավարվելով Միջազգային քաղաքացիական ավիացիայի մասին Չիկագոյի կոնվենցիայի 9-րդ հոդվածի b) ենթակետի դրույթներով առ այն, որ Քաղաքացիական ավիացիայի միջազգային կազմակերպության (ICAO) յուրաքանչյուր անդամ-պետություն չի կարող կիրառել խտրական մոտեցում իր օդային տարածքի օգտագործման նկատմամբ:

Հայտնի է նաեւ, որ հայկական եւ ադրբեջանական (4K) գրանցումով օդանավերը միմյանց երկինք չեն մտնում, բայց ՔԱԿ-ը նշում է, որ երկու ավիացիոն իշխանությունների կողմից միմյանց նկատմամբ սահմանված չեն արգելքներ իրենց օդային տարածքը օգտագործելու համար: Կոմիտեն նկատել է, որ օդային մայրուղիների ընտրության իրավասությունը վերապահված է օդանավ շահագործողներին: Այսինքն՝ ավիաընկերություններն են որոշում յուրաքանչյուր թռիչքի երթուղին: Ըստ ՔԱԿ-ի՝ ադրբեջանական գրանցումով օդանավերը ՀՀ երկինք չեն մտել 2014 թվականից, իսկ հայկական օդանավերը չեն օգտագործում այդ երկրի օդային տարածքը, քանի որ դրա ուղղությամբ (դեպի արեւելք) թռիչքների պահանջարկ չկա:

Կասկադյորական ավտովթար Երևանում. 30-ամյա վարորդը հայտնվել է ձորում
Այնպես չի, որ Փաշինյանն է որոշում, թե ոնց է այստեղ լինելու միանձնյա. Սուրեն Սահակյան
«Տեսանյութն ուղեկցվում է երեխաներին ուղղված լկտի վիրավորանքներով, հայերին սպանելու կոչերով»․ Արման Թաթոյան
ԱՄՆ կոնգրեսում առաջարկել են պատժել Թուրքիային և Ադրբեջանին
Ինչպես են զինված ադրբեջանցիները ստուգում հայկական միկրոավտոբուսը և վախեցնում երեխաներին (տեսանյութ)
Ստեփանակերտում հրդեհ է բռնկվել. այրվել է խոտածածկ տարածք, ծառեր ու թփուտներ. Արցախի ԱԻՊԾ
«Արևիկ» ազգային պարկի տարածքում հրդեհաշիջման աշխատանքները ժամանակավորապես դադարեցվել են
Այսօր Հայաստանի իշխանությունները զրկել են Ռուսաստանին մեզ օգնելու հնարավորությունից. Վահան Բադասյան
Դատարանը Ռոբերտ Քոչարյանին չի թույլատրել մեկնել Մոսկվա
Հյուսիսային պողոտայում երիտասարդ աղջիկների վիճաբանությունն ավարտվել է ծեծկռտուքով. կան բերման ենթարկվածներ
ԲՏԱ նախարարը Մեծ Բրիտանիայի դեսպանի հետ քննարկել է ոլորտային համագործակցության ընդլայնման հեռանկարները
Արցախում շինաշխատանքներին իրանական անձնագրերով ադրբեջանցիների մասնակցելու լուրերը կեղծ են. Արցախի ԱԱԾ
Անահիտ Ավանեսյան ուրիշ լա՞վ եք. Երևանում Բաստայի համերգն անցնում է առանց հակահամաճարակային կանոնների պահպանման
Ով է նա. չեմ առնչվել իրեն, Աստված կարոտ պահի. քաղաքացիները՝ Գագիկ Ջհանգիրյանի մասին
Մեր ընտանիքում այսօր նորից տոն է. Ինչպես է Արթուր Վանեցյանը շնորհավորել որդու տարեդարձը
2005-ին Հայաստանում persona non grata ճանաչված Կիրկորովը ժամանել է Երեւան
Այս քաղաքական ուժի ներկայացուցիչները պետական բյուջեի հետ վարվում են ինչպես սեփական գրպանի. փող են ստանում, ոչ թե լավ աշխատելու համար, այլ որովհետև իրենց կողմնակիցն են. Արմեն Բադալյան
Շատ չեն հանգստանա, շատ չեն խմի. Քաղաքացիները՝ Ամանորի հանգստյան օրերը կրճատելու մասին
Անոնս. AD TV «Հարցազրույցի» հյուրն է Վահան Բադասյանը. Դիտեք այսօր՝ 21.30-ին
Ադրբեջանցիները Որոտանի մոտ կանգնեցրել են արցախցի երեխաների տեղափոխող միկրոավտոբուսը ու երեխաներին իջեցրել մեքենայից
Ղրղզստանում թուրքական հետախուզության կողմից առևանգված քաղաքացուն դատում են Թուրքիայում
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանն այցելել է հիմնանորոգվող ավագ դպրոցներ
Հայաստանն ընդդեմ Ադրբեջանի, Ադրբեջանը՝ Հայաստանի. դատական հայցեր ՄԱԿ-ի դատարանում. պարգևավճարներ՝ պետծառայողներին. սեպտեմբերի 17-ն ամփոփ
Դոլարի ու եվրոյի փոխարժեքները շարունակում են նվազել
Ամփոփվել են «Ռոլան» մանկապատանեկան ֆիլմերի 17-րդ միջազգային փառատոնի արդյունքները
Անոնս.AD TV «Հարցազրույցի» հյուրն է Սուրեն Սահակյանը.Դիտեք այսօր՝ 22.30-ին
Բացվել է հոգեկան առողջության մանկական բաժանմունք
Հայաստանի ներկայացուցիչները կմասնակցեն ձմեռային օլիմպիական խաղերի գեղասահքի վարկանիշային մրցաշարին
Արդեն 2-րդ օրն է՝ զոհված զինծառայողների աճյունների որոնումներն արդյունք չեն տալիս
Արմեն Սարգսյանը «Մտքերի գագաթնաժողովում» խոսել է 44-օրյա պատերազմի և զինվորների խիզախության մասին
Առաջիկա օրերին հանրապետության առանձին շրջաններում սպասվում է անձրև և ամպրոպ
Ճապոնիայում տեղի Է ունեցել հրաբխի ժայթքում
Քիչ առաջ ադրբեջանցիները Որոտանի մոտ կանգնեցրել են հայկական միկրոավտոբուսը՝ մոտ 2 տասնյակ ուղևորներով. Մանրամասներ միջադեպից
Աստվածընկալ վանական համալիրի Սուրբ Նշան եկեղեցին ու գավիթը կվերականգնվեն. ԿԳՄՍՆ-ում հուշագիր է ստորագրվել
Որևէ մեկը չի ասում, որ սեպտեմբերի 21-ը չպետք է նշվի. խնդիրն այն է, որ այդ օրը գունագեղ շոուներով չպետք է նշվի. Գեղամ Նազարյան
Լրացուցիչ 5 օր աշխատելը 0.25 տոկոսով կավելացնի ՀՆԱ-ն. կարևոր է, որ այդ օրերին ենթակառուցվածքներն ապահովեն աշխատանքի անխափանությունը. Գագիկ Մակարյան
Վահրամ Դումանյանն ընդունել է 44-օրյա պատերազմում զոհված զինծառայողների մայրերին
Սուրենավան գյուղի մոտ տեղի ունեցած պատահարի դեպքի առթիվ հարուցված քրեական գործը կարճվել է. ՔԿ
Կասեցվել է Դիլիջանում ինքնակամ կառուցվող հյուրանոցի շինարարությունը
Սամվել Ալեքսանյանի «Նատալի ֆարմ» ընկերության վարորդ-առաքիչը կասկածվում է Գեղարքունիքի մարզում հետիոտնին մահվան ելքով վրաերթի ենթարկելու մեջ
Հարավային Կովկասում ԵՄ հատուկ ներկայացուցիչ Տոյվո Կլաարն այցելել է Արցախ
Քննարկվել են տավարաբուծության ոլորտում նախատեսվող պետական աջակցության ծրագրերը
Բողոքի ակցիա՝ Հանրապետության հրապարակում կառուցվող բեմի դիմաց. ՈՒՂԻՂ
Մեկնարկել են ՀՀ ԶՈՒ ՀՕՊ զորքերի համալիր մարզումները
Տեղի է ունեցել հեռախոսազրույց Հայաստանի և Ֆրանսիայի արտաքին գործերի նախարարների միջև
ՀՀ-ում Արցախի Հանրապետության կառավարության օպերատիվ շտաբն այսուհետ կգործի նոր հասցեում
ԿԸՀ-ն տեղեկացնում է
Թուրքական հանքարդյունաբերական ընկերությունը 10 մլն դոլար ներդրում կանի ԱՄՆ-ում
Հայաստանը շահագրգռված է ՀԱՊԿ և ՇՀԿ տարածաշրջաններում ահաբեկչության սպառնալիքի արդյունավետ զսպմամբ. վարչապետ Փաշինյան
Գազ չի լինի
Ամենադիտված
Կայքի պատրաստում և սպասարկում՝ sargssyan™